“Алматы Онкологиялық орталығы” ШЖҚ КМК-да “Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы” Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабына сәйкес пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметі құрылды және жұмыс істейді.
Қызметтің мақсаты-медициналық көмек көрсету сапасын жақсарту және одан әрі жақсарту үшін мүмкіндіктерді анықтау және “осында және қазір”қағидаты бойынша мәселелерді шешу.
Құрметті пациенттер,
Егер сіз:
– медициналық көмек көрсету сапасына наразы болып қалды;
– медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болды;
– тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болды;
сондай-ақ, егер сіз медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелерге тап болсаңыз, онда сізге:
– телефондарға қоңырау шалу:
Сенім телефоны: +7 708 987 3437
– электрондық пошта мекенжайына жазыңыз aoc@almatyonco.kz
Немесе +7 (727) 312 2474 нөміріне қоңырау шалыңыз
– пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметіне жеке жүгіну (1 қабат, №2 кабинет КДО бөлімшесі).
Джармухамбетова Гүлжамал Арингазиевна
Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің басшысы
Смабаев Нұрлан Ілиясұлы
Дәрігер сарапшы
Пациенттерді қолдау қызметі Сіздің өтінішіңізді мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарайды және 5 күнтізбелік күннен кешіктірмей Сіздің өтінішіңізді қарау нәтижелері бойынша ақпарат береді.
Ұйымымыздың медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін пікірлеріңіз бен тілектеріңіз үшін Сізге алғыс айтамыз.
Қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін телефон арқылы өтініштер жазылады.
Демалыс және мереке күндері кез келген мәселе туындаған жағдайда аурухананың кезекші жауапты дәрігеріне хабарласуға болады.